Tuesday, July 7, 2009

List Ex-Member MPSP

Assalamualaikum...

Saya antara yang tak dapat aksess maklumat sulit tu, sama ada saya salah log ini atau dll

Oleh itu, minta admin sent terus ke email di ahhakcorp@yahoo.com.

Nampaknya semakin ramai kita dapat contact member lama. Saya jumpa Zainab Techtron semasa sem 3 di UPSI sementara di extend coz dah beranak semasa study. Tak sempat pula ambil nombor contact dia masa tu. Abdullah & Mat Razak senior saya.

Bersama saya di area Tg Malim/Kay Kay Bee ialah Abdul Rahim Dompok SMK Gedangsa 013-9106155 & Lim Yiet Im SMK KJo Tg Malim 012-6506043. Area KL Khairul Nizam (Yeop) 013-3657959.

Harap depa tak marah saya publish & dapat contact coz no hp dolu-dolu.

Abd.Halim Bin Abd.Karim
ahhakcorp@yahoo.com

1 comment:

zern said...

sila jawab email pengesahan .. tak jwb nnti jemputan ni expired.