Wednesday, January 27, 2010

Ada sesiapa di Pahang?

Ada ke member kita di Pahang? Mengikut jejak yang ditinggal oleh pengunjung .. kita ada dua tetamu yang agak kerap menjenguk ke blog dari Johor dan Pahang. Malangnya kita tiada berita tentang mana-mana rakan yang sedang berada di sana. Jika ada kengkawan yang ada berita tentang mana2 member yang telah dijumpai atau telah dihubungi tetapi masih tiada di blog ini mahupun di blog sulit.. calling-calling kami untuk diupdate infonya..

4 comments:

wahidah ariani binti mat wahi said...

Salam...sahabat alumni MPSP... Saya WAHIDAH ARIANI BINTI MAT WAHI dari kelas .5 (1992/94), orang Perak tapi dah jadi orang Pahang. Kalau ada maklumat along (Azam Idrus), Norhayati Abdul Rahman, Jamil Yang, Zarina @ Azaniah Abdul Rahman, Balkis (.2)dan ramai lagi tolong info untuk saya. Fb saya ialah nama saya sendiri.

Anonymous said...

Salam.....rasa dah ada prkmbangan antara rakan2 di atas...cuba gi through satu-satu....yang pasti Jamil...Kak Balqis ada kat info...tanya admin ...Cik Zana....

Anonymous said...

Wahidah...pahang tang mana?.....kuantan ?

Adiana said...

kak.. check ur email dan ikut link yang disediakan utk cnfirm penerimaan.. kami dah add email akak (amirida1170@yahoo.com.my)utk masuk ke blog sulit... selamat bertemu kembali dengan rakan2 lama..