Tuesday, April 29, 2008

Selamat Pagi Cikgu


Salam...

Rindu betul aku nak jadi cikgu semula, seronok bila anak murid panggil kita cikgu, betul tak geng?
Apa pun semoga ko orang terus tabah dan menjadi cikgu super dalam mendidik anak bangsa kita..

Tahniah kepada Madi dan geng.4 atas usaha kalian buat bolg ni.. seronok dapat tengok gambar-gambar ko orang masa reunion tu, sorry la aku tak dapat joint sebab aku sekarang susah nak cuti, maklumkan kena rancang awal-awal.. InsyaAllah dimasa akan datang, aku mesti joint tapi maklumkan awal, sebab nak apply cuti.

Aku baru balik dari Penang, minggu lepas 22-25 April, banyak perubahan dah berlaku kat Penang. Aku sampai jer terus pegi Line Clear, pekena Nasi kandar, teringat masa dulu, tiap-tiap malam pekena teh tarik lepas tu ronda-ronda gurney drive, skodeng kete rosak ngan aksi dicelah batu... hahahha ( masih kah kau ingat geng )

Aku sempat jumpa Cikgu Abdollah Saad.six (ex ketua kelas, huhu) makin temban badannya, macam aku jugak, sama la ngan madi (heheh) geng DG 5 semua dah temban kecuali Razak, Man Black, Hanis ( yang lain aku tak tau )

Kepada kekawan sekiranya ingankan pertolongan aku berkaitan kesihatan ni, contact le aku...
dan terutamanya geng-geng aku yang merokok (Razak) bila nak berenti?.... huhuhu
Aku la ni jaga Klinik Berhenti Merokok kat Hospital, sapa-sapa yang merokok aku nasihat berenti la merokok segera, bukan apa aku kesian kat ko orang...

okey la, terima kasih cikgu
Rudin.6

1 comment:

Anonymous said...

Gambar tu cantik sangat .. tp tak rasa org bole henti merokok bila tengok ... cun dan kreatif sangat