Monday, May 25, 2009

Cadangan ke Pangkor ..

Salam untuk semua sahabat,

Diatas permintaan saudara Abdul Halim aka Ahhak, beliau mencadangkan agar perjumpaan 2009 ini diubah haluan ke Pulau pangkor. Memandangkan perjumpaan 2007 dulu dibuat di Penang. Disebabkan invitation awal adalah ke Penang maka kami berharap agar mendapat feedback dari rakan semua.
As our poll has been going on for quite sometime dan dah tak boleh nak diedit so .. kami membuka agar kawan2 dpt menyatakan pendapat samaada hendak ke Pangkor atau Penang di ruangan komen. Kami juga berharap agar nama sebenar dapat diguna ketika membuat komen utk memudahkan tugas editing.
Cadangan juga untuk sdra Ahhak, kalau boleh dpt dihantar pertanyaan secara sms kepada yg telah menyatakan persetujuan ( as listed ), itu lebih baik.
Nombor telefon ada di blog Profil.
Walau dimana kita tetapkan biarlah ramai yang dapat hadir dan biarlah ia menjadi perjumpaan yang disulam dengan kenangan yang indah. Semoga apa yang kita rancang akan berhasil dan diberkati.

3 comments:

Budin said...

aku follow je, tapi cuti sekolah biasanya Pangkor ni sesak, dah tu plak nak parking pun masalah gaks..

ahhak said...

Itu cadangan sahaja... bro.
Kot kalau nak tukar angin.
Jika tak jadi tahun ini, next time pula la bro...

Abd.Halim Bin Abd.Karim

razami said...

Harap cuba survey ramai yg nk join tu dr area mana??? Cri ar cntre tuk memudahkan smua pihak... hehe aku mana2 pn xpa.. klu leh kome cri le tmpat da port nk mancing... Peh !!!!