Thursday, May 28, 2009

Ex-Pensyarah MPSP


Assalamualaikum...


Baru ini saya pergi Kursus Pengajian Am Negeri Perak di Langkawi.


Kebetulan berjumpa dengan Puan Joshephine, pensyarah ERT.


Pensyarah ERT yang Cik tu, katanya sudah berkahwin.


Beliau masih menjadi pensyarah di MP Persekutuan Pulau Pinang.


Katanya Puan Bok Beng Lee masih menjadi pensyarah di M4P.


Admint, kalau kita nak jemput lecturer kali ini, just point to Puan Joshephine


di M4P untuk mendapatkan beberapa maklumat bekas pensyarah kita.


Kata kita nak buat gathering hujung tahun ini. katakan juga maklumat ini


dapat daripada Abd.Halim Point 4 semasa kursus di Langkawi.


Makluman : Encik Shamsul Bahrin di JPN Perak merupakan Ex-MPSP 90-92.


Begitu juga Cikgu Mohd Zahidi Abdul Razak, sama saya di SMK Sungkai.


From ahhakcorp@yahoo.com

4 comments:

Anonymous said...

salammm..
Amboiii, hang ke tu limmmm..
lama x jumpa hang, aku tengok macam YB la hang ni... YB DUN Sungkai

zern said...

Sebab tak de respon ke pangkor .. kita stick pada plan awal ke Penanglah ye..
Setuju ... Halim YB DUN Sungkai .. Bravoooooo....

noor aliza said...

salam, sayapun selalu jumpa pensyarah lama kita kat m4p yang ditemui.. en shamsudin pj, en said,en wahid(pindah kinta) en hamid yaman, en ahmad khusyairi. Depa semua muda-muda lagi. Selalu gak jumpa ngan ahmad saini. anyway lagi cepat boleh jumpa dengan geng-geng kita best kan

razami ramli said...

Assalamualaikum!!! wei... aku Razami, slalu pi mancing ngan Rahim Dumpok.. Kami geng mancing laut dalam... Nelayan ari cuti skolah.. Aku kat Selayang Utama n Rahim kat Kuala Kubu Bharu... xsbr nk lawan bowling anjuran Rahman nie....